15 Mayıs 2014 Perşembe

283 Can...



283 Can...

Belki de 283 dul...

Bir o kadar da yetim...

Ve vîrân olmuş aileler...

Hani rakamlara takılıyoruz ya hep, işte o yüzden yazıyorum.

Ölüm mukadderdir elbet; ancak ortada ihmaller, tedbirsizlikler söz konusuysa bunun müsebbipleri mutlaka cezalandırılsın!

Bu elîm olay üzerinden hükümet veya muhalefet yandaşlarının siyasi rant devşirme çabaları yerin dibine batsın!

Ekmeğini taştan çıkaran o emekçilerin bir kısmı yerin altında yardım, aileleri ise güzel bir haber bekleyedururken; bizler ise, gerekli tetkikat yapılmadan peşin hüküm verip sokaklara dökülelim ya da sıcak evlerimizde rahat koltuklarımızdan, oradaki bir işçinin aylık maaşına tekabül edecek cep telefonlarımızdan birilerine salvolar yağdıraduralım.

Yüzlerce insanın, evet “sadece ekmek derdinde olan” bu yüzlerce insanın irtihalinden kendimize pay biçip kendi egolarımızı tatmin için, kendi görüşlerimizi pazarlamak için riyakarlıkta bulunalım.

Bunların hiçbirisi ne yazık ki oradaki acılara su serpmiyor ve yine ateş düştüğü yeri yakıyor...


Bu süreçte bize düşen vazife yetim kalan yavrulara, perişan olan ailelere maddi ve manevi sahip çıkmak...

Vefat edenlere rahmet ve mağfiret; ailelerine ise sabır ve baş sağlığı diliyorum.

Allah’tan niyâzım ölüm sayısı daha da artmasın.

Bu arada, kazanın meydana gelmesine neden olabilecek tüm ihtimaller masaya yatırılacaksa eğer; sabotaj olasılığını da unutmamak gerek...


Vesselâm...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder